Tuesday, January 25, 2011

^_^ yeay beli tiket dan pergi keluar makan ^_^

Hari ini... 25 Januari 2011.. aku pergi keluar beli tiket nak balik kampung... ahahha.. yes!!!!! dapat tiket... ingat dah tak dapat tiket... cuma aggak terkilan sebab tiket bas yang gerak pagi sudah langsai habis dijual... wah.. sunggoh rakus manusia zaman sekarang... hihi.. lain kali tinggalkan la 1 seat untuk aku... ahaha..
       Pepon thanks kat amrie... kawan aku yang temankan aku pergi bukit jalil k??? lau ko tak nak teman aku nanti susah lah aku.,.. aku kan ramai peminat... ahahha... perasannya sy!!!!!!! ahhha...thanks sangat ya am??? hihi... lagipon aku ni ada masalah sikit... aku gabra bila berdepan dengan orang yang aku tak kenal... ahhha.. nasib baik ada am... kau la penyelamat aku... wawawa... (geli pulak aku rase...sape gletek ni???) ahahha
       Ermmm... lagipon aku bukan beli tiket untuk aku ja... ain,intan,safira dan kak ika pon kirim... erm... pening aku nak carikan tiket kak ika... nak nama bas yang tak sedap... s&s express yang dia nak... poyo ja... ahahha... tak glamor langsung... ahahha
      Lepas selesai beli semua tiket aku dan am pon balik... pastu aku dan am pergi Axis Atrium... sebab dah janji nak makan sama dengan khairi,safira,intan,roki,ain dan aj...wuwuwu... menu aku malam ni asam laksa dan ais blended choc... wah lazzat la... walaupon macam tak kene dengan ape yang aku makan.. yang penting bagi aku laaazzzzzaaaat... tak begitu wahai mR.tekak??? ahahha
      Bila perot semua dah boncit...kita orang pergi shoping barabg sikit... ahahha... habis duit aku... habis sebab beli oat ja... ahahha... tapi pergi dengan pempuan ni sangat penat.. ahahha.,.. macam yang nak dibeli... ahahha... sampai bakol2 skali beli... adei... ahahha.
       Pepon hari ni memang best la... tapi penat... sedangkan esok ada kuiz... wat bodoh ja.,.. study pon tak lagi... ahahha... tak boleh jadi... aku kena kuatkan diri dan bace semuanya... hope esok dapat jawab... gambette...!!! ahahha... aja fighting!!!.. pape je yang aku merepek ni... ahahha..
 
k la... sampai sini je cerita aku hari ni... next time aku datang lagi dengan crita baru k??? papai... salam phenobarbiton... ^_^...

No comments:

Post a Comment