Wednesday, January 26, 2011

KAWAN2 AKU YANG SAKIT JIWA. ^_^

Persahabatan dan bersahabat... ermm... bukan ke best kalau berkekalan??? ahahha.. tu la yang aku nak cerita hari... aku ade bnyak kawan... tapi yang aku dah anggap macam sahabat aku ni hanya beberapa orang ja... ahahahha.. nak aku kenal kan???  ok... tunggu selepas iklan ni yerk??? hihi.. eh tak la.. saja gurau... hihi

Firstly ku nak kenalkan korang dengan alep... aku penah cerita gak pasal dy baru2 ni... ahahha... erm dia ni baik tau... tapi yang paling penting spoting ar... kalau dengan dy memang tak penah lah aku stress... happy ja... dy ni pon boleh tahan pandai la.. lepastu dy ni tak sombong... ahaha.. dah nak gi jepon dah ni.. ahha... cop3,.. dah ade awek... not available... ahha....



 tadi dah firstly kan??? sekarang ku nak kenalkan kawan aku yang kedua... pe?? kedua??? ahha... erm kali ni aku nak kenalkan Aidil plak....ar... Aidil ni orgnya cool ja... bajek abg2 aar... ahahha.. tapi dia best... ku rase aman la bila nak share crita ape2 kat dy... ahha.. tapi ade poblem sikit... dy rabon malam... dil kesiannya kau.. ahahha.. antara kami semua dy la yang paling rendah... tapi skarang ku tengok dy dah agak tggi.. dil ko makan jagong ea??? ahaha... dah la kan?? sikit sudah la cite pasal dy ni.. lau crite bnyak2 orang lain x smpat aku nak crite... hihi.. ha paling penting dy dah ade yang punya... ahahha..

ha... seterusnya aku nak kenalkan korang kat apis plak... ha dy ni gak leleh sikit... jangan salah faham tau... dy ok ja.. lelaki sejati... cuma kalau cakap tu.. adei... sepatah2... ahahha.. dy ni anak yang patoh cakap orang tua tau... lau ngaji sedap... ade sape2 bminat??? ahha.. dy juga sudah berpunya... kepunyaan fatonah... ahhha.. lalalala.. lau nak tau dy ni anak tokey... bapak dy ade kilang sos... hihi...



Seterusnya... huhu.. name dy Azman.. dy ni agak bengong macam aku.. ahahha.. tapi aku lagi bengong...hihi..,dy ni dari dulu macam tu ja lah badan dy... tak brubah... entah bila la aku nak tengok kawan aku ni macam sotong kering.. huhu.. dy ni  lau amek gambo nak macam model... seksi dan sangat menakotkan... ahha... ha tengok ja la gambo dy tu... posing nak maot... ahahha... dah2... kita g next station... ingt LRT ke??? ahha...



ha yang macam syndrome namanya ni zam... ahahha... sory zam.. gurau ja... ahahha.. tapi dy ni pandai la beb masa kat skolah dulu... tapi skarang aku lagi pandai la... tak kan dy ja nak lagi pandai dari aku kan??? ahaha.. dy ni agak kepoh.. mulot macam saka jentayu... ahhha.. bontot ayam pon kalah lau lawan dengan dy... ahahha... tapi yang paling penting dy ni rakus... so jauhkan diri anda... ahahha... peaace...
next... meh ku kenalkan korang kat yatem pulak... kita orang semua panggil dy hati kering... sebab dy ni macam tak ada hati dan perasaan... tak kesah pon pe orang buat kat dia ke per... macam bodoh gituh... tapi dy baik.. aku tahu... cuma dy ni tak amek peduli pe orang cakap.. tak pon... dy suka bersabar... ahha.. mungkin la.. tapi mungkin tak.. sebab bila dia ni marah dy suka cakap bab* dan sia*... ahahha... perkataan wajib yang perlu dy cakap.. ahahha...ni gambo dy mase kene sepak dengan mak dy... ahahha...sedih la konon... ahahha..

Ha kawan yang lelaki dah ku kenalkan... sekarang yang perempuan pulak... hahha...

yang ni nama dy kila... lalala... pendek jer... pakwe dy tinggi... ku rase dy nak memperbaiki keturunan kowt... dy baik.. caring... tempat aku cerita masalah... dy ni memahami aku la... bagi aku dy ni sangat spoting... suka lepak dengan dy... sebab dy ni skepale dengan ku... wawawa...

yang ni pulak namanya tonah... ms.oncit... wawawa... tapi dy baik... menggila stiap mase... tak habis2 mencari masalah dengan ku... kadang2 gila2 dy yang buat aku happy... kadang2 mcm nak sepak jer muka dy... wawawa... pastu... dy ni suka gadoh dengan pakwe dy... pakwe dy apes... ade aku crita tadi... wawawa... tapi dalam hati ade taman.. dalam taman ada bunga... dalam bunga ada kumbang... ahahha... kumbang tu apes  la... ahahha..

ahahha... yang ni si minah kurus... nama dy ekin... wawawa... dy ni ade tabiat burok... dy suka makan panadol... sakit kepale sikit je makan panadol... sakit perot makan panadol... kira ratu panadol la dy ni... wawawa... tapi yang penting dy ni mengong dan sengal... anak sape la ni kan??? wawaw...

Ha tu ja yang aku nak kenalkan hari ni... wawawa.. next time aku datang lagi.. wawawa.. datang ea??? tak la... maksud aku,aku datang dengan cerita baru... ahahha...
  
SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA... AHAHHA...

No comments:

Post a Comment