Thursday, January 13, 2011

C I N T A.... AKU DAN DIA !!!

C.I.N.T.A...... tidak aku sgke dan aku duga... stelah skian lame hati ini dilukai oleh prasaan cinta itu akhirnya ht ku terbuka lg utk menyintai seorg wanita.. mang tak dpt dnafikan pernah suatu ktika dulu aku smpat utk mnutup pntu ht aku ni utk mnerima seorg wanita... tp aku sdr yg aku ni cuma mnusia biasa... aku juga ade ht dan perasaan utk dicinta dan disayangi.... 
          Suatu hr... aku terpaku sketika tatkala terpandang seorang wanita... yg kini tlah mnjadi kekasih ht aku... ht ni bgaikan dipanah asmara... ape yg aku mmpu lakukan pada saat dan ktika itu cuma tersenyum... ye la kan... tak knal... kowt2 sdah berpunya.... hihi... erm aku pon berkenalan dgn dy... mcm biasa la... aku tnya nme dy, asal mne...??? biase2 jer... tp yg klakonya aku tak tnya no fon tp aku tnya dy ade "facebook" tak??? ahhha... 
          Perkenalan kami berlanjutan dan smkin rapat apebila kami chat di fb.... aku rase gmbira jer slame aku chat dgn dy... aku rase ade "something" kat dy... yg aku rasekan tak ade pd kwn2 pmpuan aku yg lain.... dy lain.... tu je yg aku dpt katakan... dy lain... tp aku sndr x tau pe klainan dy... ht aku dah terpaut... krane ht aku kuatkan dan gagahkan jua dr ku ni utk bertnya kat dy yg dy dah ade "boy" ke blom...                                         huhu... jwpannya dy blom ade boy lg... so... aku ade pluang ler.... hihi... tak lme dr pengenln kami, dy nak blik kmpong... tp dy tertggal ic dy... aku dgn kwn ku g anto ic dy.... lpas dr tu kmi mkin rpt n finally aku luahkan perasaan kat dy... tp ku tak berhrap sngt yg dy kan trime aku... tp jwpan yg ku trime tak mngecewekan aku... dy trime aku dgn pe adenyer...
           erm.... kgembiraan yg ku rase shggew kehr ni msh kkl shgge skrg... cuma aku msh mmpu mngawalnya... thanks to Allah coz bg aku nikmat ksh dan syg lg.... moge2 ni cinta yg dihntar oleh nya bkn dr jin dan iblis....
                                                                 wasalam......

No comments:

Post a Comment