Friday, January 21, 2011

HAPPY!!! =)

       SELAMAT PAGI!!!!!!
Aku ingat dia akan amek mase yang lame untuk memaafkan aku...
ternyata aku silap...
dia dah tegor aku...
aku gembira sangat..
bagi aku kawan sangat penting... selepas keluarga kawan la org pnting dalam hidop aku...
lagipon aku dah rapat dengan dia...
aku tak nak persahabatan kami berakhir hanya kerana kesalafahaman...
kesalafahaman yang tak sepatutnya terjadi...
bagi aku persahabatan itu ibarat ombak dipantai...
yang awalnya kecil lalu membesar dan akhirnya memecah hilang...
walau pon hilang hanya seketika...
dan ianya akn menggulong lagi dan hilang lagi..
begitu la selamanya...
ia tak akan pernah putus,,,
ombak tu akan terus menggulong...
menghempas pasir dipantai...
walaupon ia menghempas tapi hakikatnya pasir dan ombak tidak dapat dipisahkan...
jaga lah persahabatan korang sehingga akhir hayat korang...
sebab persahabatan itu sesuatu yang indah..
bukan sesuatu  yang menyakitkan...
sekali kawan selama2nya tetap kawan..
=)

No comments:

Post a Comment