Monday, January 17, 2011

Akhir kisah cinta aku....

          Akhirnya... cinta yg aku rajut n yg bru bermula kini aku yg leraikan... cinta yg suci spt bayi yg bru lahir dimuka bumi ini akhirnya aku cemari... aku bunuh.,... aku tamatkan sgalanya... tak ade yg mmpu aku pertahankan lg... sudah skian lame aku fikirkan... aku tak pernah bahagia bila aku mula berkomitmen...

          Kenape???? knape aku perlu tggung dan hadapi smua ni??? ape slh aku??? ape kurg aku??? knpe dgn dr  aku ni??? berikan la aku cinta sejati bila smpai waktunya nnt... tp aku x pnh GIVE UP.... sbb aku mnusia yg mmerlukan cinta...

          Cinta yg aku idamkan dan aku impikan pasti akn aku dapatkan... sbnarnya jauh disudut ht aku, aku msh mnyayangi n mncintai dy.... tp pd mse yg sme aku tak mmpu utk pertahankan hubungan aku dan dia... yang mmpu aku ucapkan pada saat dan ktika ini cuma "MAAFKAN AKU".... aku juga mnusia biasa... aku khilaf... aku sdar itu... tak terdetik dihati ini utk mlukai ht mu... tp dr aku trus mnipu dr aku dan kau baik aku akhri hbungan kita...

          Terlalu bnyak tapi kan??? tp itu mang aku... aku mang mcm ni... tp jjur... aku tak pernah terdetik memainkan kau... cuma mungkin waktunya blom tpat utk aku mnjalin hubungan dan berkomitmen... aku mula sdr yg sbnarnya tggugjwb aku kat mak bpk aku msh blom aku jalankan dgn baik... maafkan aku....

         Aku sdr... aku tak sesempurna mane... aku tau... lpas berakhir hubungan kita kau pasti dpt mncri pgganti aku yg lbh baik... dlu mse aku mula knl kau pon ade lg 2 org lain yg mnginginkan kau bukan??? mgkin ade slh seorg dr mreke yg mmpu mmbhagiakan kau...

         Aku akan sntiase mndoakn kbhagiaan kau... mge kau cpt mnemui pgganti dr ku ini..  

MAAFKAN AKU... MAAFKAN AKU... MAAFKAN AKU.. MAAFKAN AKU... MAAFKAN AKU..

No comments:

Post a Comment