Friday, January 21, 2011

APE??? AF???

        JUJUR....aku memang suka menyanyi... tapi hnya untuk menghibur hati yang lara... tiada niat pon untuk mencuba nasib kat AF tu... niat nak jadi artis pon lame sudah aku kuburkan... kerana aku sedar yang aku tak layak langsong... suara pon tak sedap langsong... senang kata aku ni tak ade bakat langsung..
         BAKAT.... perlu ke bakat??? ya... sangat diperlukan... jika muka ja yang cantik dan kacak tetap tak ade bakat tak bermakna la... sekarang ni aku sendr tak berbakat dan tak kacak... bermakna aku dah ade 2 sebab utama kenapa aku tak layak... tapi lau nak tau aku memang tak suka nak jadi artis... hidop hanya untuk hiburkan orang lain tapi hakikat sebenarnya diri sendiri bagaikan sampan yang berada ditengan lautan yang bergelora dan tiada henti dihempas ombak...
        MINAT.... minat aku ni selalu membuatkan orang disekeliling aku bosan,sakit hati,geli,tertekan dan macam-macam lagi la... aku mintak maaf... aku mang suka nyanyi... maaf juga kerana terpaksa mendengar suara aku yang tak sedap ni.. tapi suara korang pon bukan sedap sangat... cuma sedap sikit dari suara aku..,.
        Tapi kenape aku boleh dengar suara korang dengan lapang dada..?? sebab suara korang bagus sikit dari aku... ha ade rahsia... cuma yang bace blog aku ja akan tahu... nak tahu tak??? sebenarnya aku ada tabiat burok... tabiat burok aku ni amat memaliukan... ahahha... jangan bilang sape2 ea??? yang sebenarnya aku suka rakam suara aku dan dengar balik... pastu aku cepat2 delete... sebab sngt tak sedap... aku pon sakit telinga dengar suara aku sendiri,... ahahha... rahsia k???
          Kadang-kadang aku nyanyi dan rakam sebab aku terlalu tertekan... bila aku rakam aku dapat dengar suara sumbang aku ni dan aku boleh tersenyum sendr dan tergelak... ahahha... kekurangan pada aku ni yang membantu aku untuk mengembirakan diri aku ni... hihihi...

erm.... dari crite aku ni,aku harap korang boleh faham.... luaran yang kita nampk bahagia dan ok ja tu tak semestinya same dengan pe yg kita nampak pada hakikatnya... =) thanks to all my friends

No comments:

Post a Comment