Sunday, March 20, 2011

tak pernah terfikir... !!!

hye!!!
lame tak update..
erm hari aku sempatkan jugak ar..
sebenarnya malam ni aku rase sedih
macam ada sedikit terkilan
aku tak pernah pon kata aku tak boleh terima gurauwan dari dia
dia kawan paling rapat dengan aku kat sini
dah macam-macam gurauwan dah kitaorang jalani bersama..
cuma hari aku stress
stress dengan soalan yang lecturer aku bagi
dia nampak aku dah stress
dia nampak aku dah mula diam tanpa sebarang kata
aku terpaku
memikirkan jawapan
status aku di facebook jelas..
jelas menunjukkan aku sangat stress
sebelom menjadi parah pon sudah aku ingatkan
enough!!! aku x ade mood
tapi tetap diteruskan
dan aku kata aku xade mood
bila aku dah mula lepaskan
dia terasa
dia kata aku tak boleh terima gurauwan dia
dia kata lau tak tahan tak payah kawan dengan dia lagi

tak!!!
tak pernakh terfikir!!!
tak pernah terfikir pon smpai macam tu sekali
kau ade dengan aku mase aku stress
takkan kau tak nampak??? 
bila kau marah...
kau offline...
kau keluar dari bilik aku
perlu ke???
kali pertama aku ckp macam tu
enough tu kali pertama aku cakap bila aku stress
takkan kau tak boleh baca lagi???
aku terkilan
terkilan
terkilan
kalau kau tak sudi berkawan dengan aku
aku tetap sudi berkawan dengn kau
tak pernah aku kata aku tak boleh trima gurauwan kau...
tak pernah terfikir pon!!!
sekian

No comments:

Post a Comment