Wednesday, March 2, 2011

Kasih Tak Bertuan =+=

Kasih tak bertuan.....
            Selalunya ia kerap terjadi kepada manusia yang sering mengejar nafsu semata... dan kerap terjadi akibat mengejar fizikat ataupon lahiriah saja... maksud aku macam ni...manusia cuma mengejar paras rupa... tyang paling tidak boleh dielakkan ialah kekayaan!!! tu faktor yang sering kita dengar...

            Hermmm... sampai bila kisah kasih tak bertuan ini akan terus menghantui kita??? tepuk dada tanya la selera... makan cili tersa pedas la cik sendat oi... huhu... sekaya mane pon,setampan mana pon,sechantiks mane pon orang tu tapi kalau tiada keikhlasan dalam perhubungan tak akan kekal... sure la beb...

            lalalalalala.... bukan nak cakap apa lah kan? dan bukan lah rase diri tu bagus sangat... tapi bila "kita" ni asyik nak mengejar keindahan dunia ja keadaan tak akan membaik... ingat... hari ni kita buat orang... esok orang buat kita... nak ke??? ahahha... aku nak!!! banyak la!!! aku tak ingin langsung dijadikan korban... sakit woooo!!! ahahha...

           OK lah u alls... aku cuma nak cakap scuba la ikhlas dalam perhubungan... kalau korang ikhlas korang gak yang happy nanti... jangan la nak kejar benda yang tak pasti dan benda yang hanya sementara... cuba fikir dengan akal fikiran yang waras... ok??? tu ja pesanan aku buat kali ni... BOBOY bla dulu k??? esok orang kementrian kesihatan malaysia nak datang kolej... nak datang minang... ahhha... tatta...

No comments:

Post a Comment