Monday, March 7, 2011

RINDUKU BUATMU MAK!!! ^=^

perasaan!!!
memang tak boleh dinafikan kan???
ya lah...
kita ni pon manusia biasa pe..
tak kira lah lelaki ke
perempuan ke...
beso ke...
kecik ke...
manja ke...
ape ke..
hahahhahha...
selagi kita ni hidop
dan selagi masih ada cinta dan kasih dalam hati ni
sure la kita tetap rase rindu..
dah mula dah aku nak membebel..!!
huhu..
poyo ja...
hihihi
 errrmmmmmmmmm
kembali kepada topik pada kali ni.
aku rindu mak aku sangat!!!
miss you so much mom,,
lame tak balik..
bukan tak nak balik mak
tapi banyak sangat halangan dan kekangan
exam la...
duit la..
mase lagi..
semuanya masalah buat aku...
tapi aku rindu sangat kat mak aku..
akhir2 ni aku slalu call mak aku
hampir stiap hari
cuba teka napee aku selalu call mak aku???
aku dah rindu sangat la...
pe la...
hihihi
tapi hari aku agak sedih la bila call mak aku
ade sebab nape aku sedih..
tapi RAHSIA ea???
HUHU
pepon aku rindu sangat kat mak  aku
rindu nak manja2 dengan mak..
rindu nak nyanyi dengan mak
lagu "siang malam"
hihi
rindu dengan masakan mak!!!
(tetibe sayu plak rase)
"mek,t lepas final exm orang balik ea??? tapi lambat lagi la...dalam akhir bulan 4 or awal bulan 5"
pergh!!!
rindunya!!!!
"walaupon jauh dimata tapi dekat dihati"
mak saya buah hati saya!!!
so sape nak jadi ehem saya make sure boleh sayang mak saya macam mak anda sendr..
peeeewwiiiiiiiiiiit!!!
xpasal2..
kakkakaka

k la... sampai sini je entry aku kali ni..
sayang lah mak anda
selagi mak anda masih bersama anda
jangan persiakan
walau seperti mana pon mak anda!!!
LOVE U MOM!!!
MUAH!!!

No comments:

Post a Comment