Friday, March 4, 2011

merindu ^=^

merindu.. ku merindu dirimu yang pernah mengisi sudut ruang hati ini... tapi kini kau telah pergi.. kerana aku yang memintanya... kerana aku yang menginginkannya... aku tak pernah menganggap apa yang aku lakukan adalah satu kesilapan... kerana apa yang aku lakukan telah kelihatan hasilnya... sebab yang aku berikan memang merupakan sebab utama mengapa aku pinta semua ini terjadi...

         Kau yang aku rindui... mungkin kerana aku masih menyayangi atau sekadar mengingati... aku sendiri bagaikan tidak mengerti dengan apa yang aku rasakan... kerana kata hatiku kuat mengatakan bahawa aku harus mencapai apa yang aku impikan sejak aku kecil lagi.... keinginan yang membuak menjadikan aku lebih berani dalam membuat keputusan... aku cuma mahu menjadi anak yang nantinya akan mampu menjaga ibu dan bapanya... kerana aku mencintai ibu dan bapa ku lebih dari diriku sendiri... apa jua yang aku lakukan semuanya kerana ibu dan bapa ku...

         Kau yang aku rindui.... apalah ertinya diri ini jika tiada sosok seorang ibu dan bapa disisi ku ini...? aku merindui dirimu yang mungkin sudah lama membuang aku dari kotak pemikiranmu... salam rindu buat dirimu yang aku rindui...

8 comments:

  1. aku rindu kat mak n abah aku.. tapi abah aku tak rindu aku pun...

    ReplyDelete
  2. mne mgkin abh ko x rndu ko... ko kan ank dy... dy cme x tnjuk jer tu...jgn pk bkn2... x baik tauk???

    ReplyDelete
  3. wuuuuuuuuuuuuu... puitis tang mne??? hihihi... yerk jerk ko... wawawawa

    ReplyDelete
  4. aku rindu kat kucen aku kat umah..bile tah nak balik..bile trigat kne usung beg berat2 sesak2 gn owg, kne jalan sorg2, aku jadi malas nk balik. hurmm~

    ReplyDelete
  5. hihihi.. pe la kamoo ni... standard ar... lain kli blik umh bwk boy skali... t boy kamoo yg bwkkan beg tu.,.. wawawa.. ok x???

    ReplyDelete
  6. salam singgah.
    cari shoutbox tak jmpe.k0men disini ye.
    nice blog.expecially caple nek vespa kt bwh 2.
    heheh.like it.:)
    jemput2 singgah blog sy.:)

    ReplyDelete
  7. wasalam... ahai... mang x ade... cri smpai kat umh jiran pon x jmpa zati... hihihi... xreti nak buat cm ne... ahahha.. malu sey... pepon thanks coz sudi sggah ya... sblom zati mnx sggah sy dah sggah dah... hihi... thanks...

    ReplyDelete