Monday, May 16, 2011

kenapa kau masih menyebok????

lama rasanya aku tak update blog aku ni...
bz sikit kowt...
xjugak la kadang2..
cuma sangat kusot ja kepala otak aku ni...
ape pon aku nak story sikit...
pasal orang yang dari dulu menyakitkan hati aku...

berbalik pada topik...
kenapa kau nak menyebok sangat ni???
dah selesai...
selesai dah hubungan aku dengan kau...
kau dengan hidop ko ja boleh tak???
jangan ganggu sesiapa pon yang berkaitan dengan hidop aku..
masa aku dengan kau akak aku,kawan perempuan aku n kawan2 lelaki aku ko layan...
aku tak suka...
kawan2 ko aku tak menyebok pon...
kau tak kenal pon kawan2 aku tu...
tak payah nak menyebok sangat...
ada masa aku dengan kau, kau kenalkan abang dengan kakak ko???
ada ke???
pasal family aku sebok ja ko kan???
tu yang aku tak suka perangai kau tu...
hal aku semua kau nak tahu,..
kadang2 aku rase kau ni banyak sangat berahsia dengan aku dulu...
tapi sekarang bila ko kenal family aku kau sebok2 la nak bebaik...
lagi2 bila kita dah x ada pape...
dulu aku terpikir nak blik dengan kau...
tapi sekarang tak ada langsung
tak payah tunggu setahun la...
sebab aku dah bisan gila dengan perangai kau ni...
belom apa2 dah kepoh dengan keluarga aku...
kawan2 aku...
tunjuk baik...
sayang gila kat aku
caring la konon...
cukop la...
nak tunjuk baik salah channel la...
aku cukop tau dengan perangai ko yang baran tu...
tak payah nak berpura...
kau tau napa aku tak nak teruskan hubungan kita dulu tu???
sebab aku tak gemar dengan baran ko...
konon nak brubah...
tak payah lau stakat nak brubah pasal aku...
t aku mati kau jadi cam tu lagi...
aku tau selama ni kau sKODENG fb n blog aku kan???
skodeng la
kau yang sakit hati nanti...
lg satu la aku nak cakap dengan kau...
paling aku sakit hati bila aku kata aku tak boleh teruskan hubungan dengan kau sebab aku nak fokus blaja dlu...
sebabnya pointer aku rendah sangat...
3.oo pon x lepas kau tau???
buktinya bila aku putus dengan kau aku boleh fokus...
dah 2 sem dah..
ke2 2 sem lpas aku tak berkomitmen dengan sape2 pointer aku lpas ja 3...
dan masa aku cakap nak putos n bagi alasan aku kau kata kau faham..
kau boleh trima..
one day aku buka blog member aku tetiba aku dapat tau kau ade blog...
aku cuba la tengok...
kat blog ko tu aku dapat tau ketidak puasan hati kau...
kau ni memang plastik...
plastik kresek pon x macam kau...
aku harap kau bace entry aku yg ni...
aku nak kau faham aku tak suka kau sebok2 kat kawan2 aku lagi dan akak2 aku lagi...
keputusan aku muktamad yang aku memang tak nak balik pada kau...
tak payah kau nak menyebok hal aku lagi...
pergi jauh2...

tu la kisah aku kali ni... aku tak suka orang menyebok sangat hal aku... yg berkaitan dengan aku pon tak ada macam dia... yang berkenaan... tolong la seddar... kau ingat bila kau buat cam tu aku makin sayang n cinta kat kau ka??? siyes aku dah bosan nak bercinta... sebabnya kau la... plastik... aku harap perempuan lain kat dunia ni tak macam dia... yang penoh kepura2an... menipu orang dah 1 hal... menipu diri lagi... tak puas hati cakap... aku boleh bagi penjelasan lagi... sekarang kau boleh pergi jauh dari hidop aku... ingat... lelaki semua nak perempuan yg boleh control emosi... aku setia dulu pon ko kata aku menggatal dengan perempuan lain... amek gambo dengan kawan baik sendiri pon jadi salah kat mata kau... yang peliknya kawan2 aku tu kau sebok2 nak kenal... yang paling pelik kau boleh layan lelaki yg kau x kenal... bagi alasan tu kawan aku... cik adik oi... kau tu perempuan... sila2 la malu sikit.. tak kira llk tu kawan pakwe kau ke abg pakwe kau ke... jaga la sikit harga diri kau n pakwe kau...
peringatan buat perempuan diluar sana : nak lelaki sayang korang n nak lelaki hargai kau dan nak lelaki jaga kau baik2... korang kene la jaga lelaki tu jugak... ini semua korang bedal... mana boleh tahan cik adik oi... nak baik2 t bila kompom nak kawen... ok??? jaga lah harga diri anda dan maruah anda... tiada apa yang lebih bernilai daripada itu... sekian

No comments:

Post a Comment