Sunday, April 24, 2011

Gangguan yang tidak diminta...!!!

Hai... rasenye lame aku tak update blog aku ni... bukan ape... tak sempat ar... huhu... konon2nya PM ar... bz  memanjang... ahahha... tapi aku dah kompol banyak dah cerita... cuma kali ni aku nak cerite pasal gangguan... gangguan pe??? maknyah??? peminat??? kawan??? perasaan??? owh tidak... bukan tu semua yang ganggu aku... percaya tak lau aku kata aku diganggu benda yang kita x nampak??? mesti korg tak percaya... its ok... bila korang bace aku punya entry ni baru korang boleh fikir ni betol ke x...ok??? hah ok aku cite ea??? boleh??? boleh tak ni??? ckp la... boleh ke tak??? adoi... tak pe tak pe... aku anggap ja boleh...
        semuanya bermula bila aku menjejakkan kaki di sebuah kondo... erm... bagi aku cantik... menarik... the boom la... tapi... lame kelamaan lain pulak jadinya... 1 per satu kawan2 aku diganggu... adoi... meremang pulak bulu roma aku ni... eherm... tapi aku punya gangguan tak ade la terok sngt... tapi aku dapat gangguan bila tido ja... penah sekali ja aku kena ganggu mase mata aku celik...
         sejak dari mula aku tinggal kat kondo ni... ade la kawan2 aku crite dyorg kne ganggu mse cuti sem... slalunya yang suka balik kondo ni awal la... paip terbuka sndiri la... ape la... memang seram la bila tinggal sorg... ait... makin lain pulok rase ni... herm... ok anggap ja x ade pe... ku smbong cite balik k??? erm.. gangguan aku mase tido ja... bila tido ja aku akan ditindih... korg penah tak??? sngat sekse... aku selalu kene.. sehinggakan sebelom tido aku bertasbih... kelakarkan??? yang peliknya bila aku bertasbih sebelom tido pasti aku tak kene gangguan tu... kalau kene tindih ni bukan aku sorang ja kene... ramai dah kene kat umah ni... yang paling truk aku penah kne beberapa hari lepas... sehinggakan aku rase dicekik... mase aku kene tu aku tido kat lantai  n berdepan dengan pintu,.. sebabnya aku tido kat lantai disebabkan aku bosan tido atas katil... ahak..
         Aku penah dengar orang kata,... jangan tido depan pintu... tapi tempat tu ja yang kosong... sejuk lagi.. hihihi... secara jujurnya aku rase sngt terganggu dengan benda ni... kawan2 serumah ku pernah cerita yang dia penah nampak kawan aku dudok tegak ats kerusi sambil perhati dia tido.. tapi kenyataannya budak yg dia nmpak perhatikan dia tu gi tengok bola... nasib baik dia tak tego... ade sorg lagi tu pulak bangun lambat nak g kolej... semua orang dah gi kolej baru dia bngun... tetibe dia ternampak klibt mmber kiteorg... dengn pantasnya dia trus g kolej... baru2 ni pulak... minggu exm... kwan ku tngh study.. ttbe dy dengar ade org mnaip... yang tak boleh bla dy dengar dri laptop aku ni... adoi... knape laptop aku kan??? lagi skali dy kne ganggu... dy dengar ade orang nyanyi... kat katil aku... aku tak ade dalam bilik mse tu... aku kat luo... tngah mendengar cerite sedih mmber aku... ape ke he ni smua ade kaitan dengan aku...
            yang jadi seram sekarang aku... takot... sebab tmpt tido aku dan laptop aku dah kne gangguan jugak... takot... aku tak nak ini berterusan... buat sementara tu ja yang ku nak cerite... bulu roma aku meremang lg ni... sejuk2 sikit... ok.. anggap mcm tak ade pape... ok next time ku datang lagi dgn crite yg lain.,.. yg lbih segar k?? k cau dlu...

peringatan : jangan ingt kawasan kondo dan bandar tak ade gangguan yg x sepatotnya...

3 comments:

  1. banyakkan baca AL-BAQARAH ye ali... banyak mana pun gangguan tu, Allah tetap jadi pelindung kita. :)

    ReplyDelete
  2. cuba panggil ustaz baca2 kan ayat ka...

    ReplyDelete
  3. rif; insyaAllah,.. kami serumah tengah usha... hmpir semua dpt gangguan...
    mashitah...cdngn yg baik jugak tuh... tp way mse skrg kami smua usha sndr n minx Allah tlg kami... lagipon kami yg tggal kat situ... mst bermula dr kami jugaK KOWT... tp lau smkin terok kami mnx bntuan ustaz

    ReplyDelete