Sunday, February 20, 2011

oooohhhhhh PHARMACOLOGY hhhhhhoooo

KENAPALAH BENDA NI JADI PADA AKU...???? ALAHAI... BAGI HINT LAIN KUO LAIN... TOLONG LAH... NI NAK MEMBANTU KE NAK MEMBANTOT??? 
      Pharmacology yang sangat membebankan aku... susah tau??? kalau senang tak pe lah juga nak membangangkan aku... soalan subjektif yang sangat poyo... semua kuo nama ubat... memanglah blaja pasal ubat tapi yang dibagitahu cuma nama ubat tapi tak lah sampai mendalam cam soalan yang dibagi...
       Soalan T n F... sangat memeningkan.... apakah??? soalan essay cuma 3 soalan... tapi macam apa entah... tolong lah ubah cara anda... jangan lah bagi hint kalau setakat nak menghancorkan aku... geram btol!!!
KESIMPULANNYA: PHARMACOLOGY SANGAT MEMBEBANKAN AKU... HINT YANG ADA CUMA SEKADAR HINT...BUKAN UNTUK MEMBANTU... CAPEK DEH!!!

No comments:

Post a Comment