Sunday, November 7, 2010

mama ku sayang...

yi ha.... 
i love u mama... 
sayang mama sangat2...
mama bidadariku yang amat aku sayangi,cintai dan sanjungi.. 
hari ini... setelah sekian lama aku tak makan masakan mama hari ini mama masak untuk aku..
masakan kampong!!!!!!!!!!
sedap sngat mama... 
dah lama aku tak makan masakan kampung sesedap masakan mak hari ini..
di bandar memang banyak restauran yang menyajikan masakan kampong... 
tapi sumpah!!!
tak sedap... 
kampung dinama masakan sahaja... 
tapi hakikat rasanya tak kampong langsung... 
ahahhaha...
macam mane la aku boleh bezakan masakan kampong ke tak kan???
huk huk huk... !!!
mestila aku boleh bezakan...
aku kan orang kampong...
masakan kampong yang sedap mesti rasa semua rempahnya...
baru eeenaaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!!!!
mantap..!!!!!!!
hihi...
pepon thanks mama... 
sangat sedap masakan mama hari ni...
esok lusa mama masakkan lagi ea???
nanti kat kl dah x dapat dah makan sedap2 macam ni...
hihi...
tak ada yang mampu menandingi masakan mama..
mama selalu dihati...

No comments:

Post a Comment